Płatność tylko za efekt, czyli faktyczne wejście na stronę

Pozycjonowanie w wynikach naturalnych możemy rozliczać za kliknięcie, czyli za faktyczne wejście na stronę internetową przez potencjalnego klienta. Zdecydowana większość ofert, które można spotkać na rynku to pozycjonowanie z opłatą stałą lub opłatą uzależnioną od efektu pozycjonowania konkretnych fraz. Obie te formy rozliczeń mogą powodować pewien niedosyt szczególnie u właścicieli sklepów internetowych lub stron, na które powinno się trafić po wpisaniu bardzo wielu fraz. To powoduje utratę potencjalnych klientów. Dlatego też poszliśmy o krok dalej. Pozycjonujemy strony zgodnie z zaleceniami Google, ale na nieokreśloną ilość fraz. Nie ograniczamy się zatem tylko do kilku czy kilkunastu fraz, które mogą być nietrafione, lecz stosując pozycjonowanie szerokie wybijamy stronę nawet na kilkaset fraz – zależy to od rodzaju branży i rozbudowania serwisu. Opłaty pobieramy tylko i wyłącznie za realnego klienta, który kliknie w wynik naturalny Google i wejdzie na Państwa stronę WWW. Jest to opłata PCP (cost per click) – opłata tylko za kliknięcie w link będący w wynikach naturalnych Google. 

Płatność tylko za klienta, który wejdzie na stronę z wyników naturalnych

Jeśli są Państwo zainteresowani ofertą pozycjonowania z płatnością tylko za wejścia,  to zapraszamy do kontaktu. Zrobimy analizę strony i przedstawimy ofertę.

Jeżeli bardziej odpowiada Wam tradycyjny sposób rozliczeń – w opłacie za efekty lub stałej, taką ofertę także możemy przygotować.

Oferta za darmo i bez zobowiązań, prosimy o kontakt.
Zapytaj o ofertę

 

Czym jest pozycjonowanie?

Pozycjonowanie to suma działań związanych z optymalizacją strony internetowej oraz promocją tej strony w sieci mających na celu – generalnie – zwiększenie widoczności tej strony tak, aby była ona odnajdywana przez Klientów. O pozycjonowaniu sporo się mówi i pisze. Każdy przedsiębiorca prowadzący działalność w Internecie lub posiadający stronę internetową wcześniej czy później usłyszy, że pozycjonowanie to konieczność. Dlaczego? Dlatego, że strony nie tworzy się po to tylko, żeby ładnie wyglądała, lecz po to, żeby przynosiła zyski: bezpośrednio – jeśli służy do sprzedaży produktów lub pośrednio – jeśli ma sprawić, że Klienci trafią do naszej firmy, a nie do konkurencji. Trzeba pogodzić się z faktem, że Klienci coraz więcej kupują w sieci, że szukają w niej informacji o produktach, o firmach, sprawdzają gdzie te firmy się znajdują i ewentualnie jak do nich dojechać. A zatem pozycjonowanie dotyczy niemal wszystkich branży.

Zalety pozycjonowania

Pozycjonowanie stronZaletą tej formy marketingu i reklamy jest fakt, iż dociera ona do osób faktycznie zainteresowanych, co trudno osiągnąć w innych płatnych formach promocji. Jeśli ktoś wpisuje w okno wyszukiwarki np. frazę „projektowanie domów Warszawa”, to znaczy, że rzeczywiście szuka architekta, a pojawienie się strony na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwarki będzie efektywną, skuteczną reklamą. Gdyby to samo biuro zainwestowało, zamiast w pozycjonowanie, w reklamę w telewizji, nie byłaby ona tak efektywna, gdyż byłaby oglądana zarówno przez osoby poszukujące w tym czasie architekta, jak i takie, których to nie interesuje, pod warunkiem oczywiście, że osoby zainteresowane na reklamie nie wychodzą zrobić sobie herbaty 🙂  Niezależnie od tego jakiej branży dotyczy strona, pozycjonowanie pozwala wypromować Państwa stronę i ma bezpośrednie przełożenie na jej oglądalność, a zatem również na zyski firmy.

Co obejmuje oferta pozycjonowania strony w bbSoft.pl?

Zawierając z nami umowę pozycjonowania mogą Państwo mieć pewność, że podejmiemy szereg działań zmierzających do poprawienia pozycji Państwa strony internetowej w rankingach wyszukiwarek, a działania te będą zgodne z zaleceniami właścicieli wyszukiwarek.

Przed podpisaniem umowy bezpłatnie:

  • przygotowujemy indywidualną i niezobowiązującą wycenę,
  • życzenie Klienta doradzimy w wyborze najlepszych fraz kluczowych,
  • wykonujemy analizę strony www,
  • wyjaśnimy wszystkie wątpliwości, związane z pozycjonowaniem Państwa strony tak, aby ustalić skuteczną kampanię.

Po podpisaniu umowy:

  • nie stosujemy żadnych opłat początkowych, nie ukrywamy żadnych kosztów,
  • zoptymalizujemy Państwa stronę tak, aby była ona jak najlepiej indeksowana przez wyszukiwarki,
  • przedstawimy konieczne zmiany w treści strony, a na życzenie Klienta wykonamy je,
  • będziemy prowadzić kampanie marketingowe zmierzające do poprawy miejsc w wyszukiwarce; zamieszczamy wyłącznie wartościowe linki do strony Klientów,
  • prowadzimy monitoring miejsc zajmowanych przez stronę Klienta; po zakończeniu okresu rozliczeniowego Klient otrzymuje raport z zajmowanych przez stronę miejsc,
  • Klient ponosi opłaty za zajmowane przez stronę miejsca (w rozliczeniu za efekty), za wykonywaną pracę (opłaty zryczałtowane), według płatności dla pakietu VIP lub za kliknięcia (w rozliczeniu za wejścia na stronę) – w zależności od dokonanego wyboru,
  • efekty przychodzą z czasem; nam również zależy na tym, aby pojawiły się one jak najszybciej, ale nie podejmujemy chaotycznych działań. Wykonujemy pracę na podstawie swojego doświadczenia oraz ciągłych analiz, dlatego nasze działania charakteryzują się wysoką skutecznością,
  • doceniamy rabatami rzetelnych Klientów,
  • nie “przywiązujemy” do siebie Klientów, nie stosujemy żadnych klauzul lojalnościowych wymuszających współpracę przez określony czas. Umowy zawieramy na czas nieokreślony bez okresu minimalnego z możliwością wypowiedzenia w dowolnym momencie bez podania przyczyny i bez żadnych innych zobowiązań.

 

W pozycjonowaniu w opłacie za efekty, tzw. TOP-10 Klient płaci za dni (lub proporcjonalnie za ilość czasu w miesiącu), w których jego strona zajmuje miejsca od 1 do 10 lub też od 1 do 6 w wynikach naturalnych. My również posiadamy takie oferty, w których do czasu aż Państwa strona internetowa nie osiągnie zamierzonych pozycji, nie pobieramy żadnych opłat, a nasza praca jest finansowana z własnych środków, czyli dla Państwa jest wykonywana za darmo aż do osiągnięcia efektów.

Nasi Klienci mogą się także zdecydować na dużo niższą opłatę stałą, zryczałtowaną, niezależną od wyników. Od kilku lat obserwujemy zwiększenie popularności tej formy rozliczeń. Klienci coraz bardziej zdają sobie sprawę z tego, że pozycjonowanie to proces długotrwały i ciągły. Nie wystarczy wypozycjonować stronę, trzeba jeszcze utrzymać ją na wysokich miejscach. Natomiast długotrwała współpraca jest korzystniejsza finansowo przy rozliczeniu zryczałtowanym. Na tę formę decydują się także wszyscy nasi zagraniczni Klienci. 

Najnowszym naszym sposobem rozliczeń jest opłata za faktyczne wejścia na stronę, czyli za kliknięcia z wyszukiwarki. W tym pozycjonowaniu “przyprowadzamy Państwa klientów do Waszej firmy” i rozliczamy się – podobnie jak przy kampaniach Google Ads – za odwiedzenie strony.

Ale ile kosztuje pozycjonowanie?

Nie da się jednoznacznie udzielić odpowiedzi na to pytanie. Zacznijmy od tego, że inne są stawki za pozycjonowanie w opłacie stałej i inne w opłacie za efekty, oczywiście różnić się też będą stawki za TOP-10 i za TOP-6. Cena pozycjonowania jest uzależniona od ilości fraz do pozycjonowania, trudności tych fraz szacowanej w oparciu o ilość wyników oraz branżę, jakość samej strony internetowej i jej konkurencyjność na tle innych stron z tej samej branży.

Jakie branże pozycjonujemy?

Pozycjonowanie stron

Zdarza się, że dostajemy zapytania: „czy pozycjonujecie kogoś z naszej branży?” – w kontekście: jeśli nie, to znaczy, że się na niej nie znacie i nie dacie rady nas wypozycjonować. Wyjaśniamy zatem, że znamy się na pozycjonowaniu i tym się zajmujemy. Branża, w której działają Klienci nie ma dla nas biznesowego znaczenia. Nie zamierzamy wchodzić na ich rynek. Zapoznajemy się z nią na tyle, na ile jest to nam potrzebne do wykonania optymalizacji strony oraz dobrania działań promocyjnych. Bez względu na to, czy Klient chce pozycjonować frazę: fotograf Wrocław, domy kanadyjskie Katowice, okna antywłamaniowe Warszawa, buty dziecięce Poznań, tanie noclegi Gdańsk, polecany deweloper Łódź, tłumacz przysięgły Lublin, przewodnik Kraków, narzędzia ogrodnicze Rzeszów, czy inne frazy (czy to zakończone nazwą miasta np. Wrocław, Białystok, Szczecin, czy też tzw. ogólnopolskie, czyli bez nazwy miasta czy regionu), dla nas nie stanowi to przeszkody do podjęcia pracy. Pozycjonujemy strony z wielu branż.

Jeśli prowadzicie Państwo działalność na rynku lokalnym, proponujemy zainteresować się pozycjonowaniem regionalnym (lokalnym), czyli frazami zakończonymi nazwą miasta czy też miast, w których działacie. Pozwoli to zoptymalizować koszty usługi i lepiej trafić do odbiorców Waszych usług. Więcej informacji można znaleźć na naszym blogu. Chętnie odpowiemy też na Państwa indywidualne pytania.